SEO este prescurtarea termenului englez Search Engine Optimization,
adică optimizarea pentru motoarele de căutare.
Nu prea știi ce înseamnă SEO, dar vrei să afli
Ce este SEO?
De ce ai nevoie de SEO?
Optimizarea motoarelor de căutare are ca scop creșterea cantității și calității traficului (vizitatorilor) natural (organic) pentru site-ul tău web. Așadar, cu cât crește numărul de vizitatori ai site-ului, cu atât crește și numărul potențialilor cumpărători.
Toate acestea sunt posibile dacă site-ul tău se clasează pe o poziție fruntașă în lista cu rezultate ale motorului de căutare (ai un ranking bun).
Deși SEO este un domeniu foarte complex, ai nevoie de trei lucruri de bază pentru succes:
- În primul rând, ai nevoie de un site web cu setări tehnice bune (SEO tehnic și on-site) și ușor de utilizat.
- Ai nevoie de un conținut de calitate excelentă, pe un subiect care trezește interesul publicului țintă. Acest lucru este esențial, deoarece și conținutul necorespunzător poate duce la poziții joase în lista cu rezultate (ceea ce aparține tot de SEO on-site).
- Și nu în ultimul rând, de link-uri SEO de pe alte site-uri web (off-site SEO) care reprezintă un fel de referință pentru a sprijini autenticitatea site-ului tău web.
Cele trei ramuri ale SEO
La fel ca cei trei piloni ai succesului, și SEO are trei elemente de bază:
SEO tehnic
care include o serie de strategii tehnice menite să-ți facă site-ul ușor de indexat și de accesat de crawleri (roboții de căutare Google)
SEO on-page
care se ocupă de conținutul site-ului tău și de setările SEO ale acestuia
SEO off-page
care se ocupă de creșterea autenticității site-ului tău prin obținerea de linkuri
SEO tehnic
este baza optimizării, care examinează multe aspecte, cum ar fi:
- dacă site-ul tău este compatibil cu dispozitivele mobile
- dacă se încarcă suficient de rapid
- dacă este securizat
- dacă nu are conținut duplicat
- dacă folosește în mod corect datele structurale sau nu
Și multe altele.
SEO on-page
este optimizarea site-ului web, care include totul, de la conținut la aspecte
tehnice, cum ar fi:
- cercetarea/selecția și utilizarea cuvintelor cheie
- analiza conținutului paginii, analiză de text
- titlul paginii (titlu)
- optimizarea etichetelor ALT ale imaginilor (titlul imaginii)
- structura URL (structura site-ului)
- metadate (titlu, descriere)
SEO off-page
se ocupă de tot ceea ce se întâmplă în afara site-ului tău web și îi afectează locul printre rezultatele de căutare (ranking-ul).
În clasamentele Google, este foarte important să ai un număr cât mai mare de site-uri web care fac referință la site-ul tău prin link-uri, dar la fel de important este și modul în care aceste referințe sunt realizate.
Exact așa cum în viață contează foarte mult dacă alții se referă la noi în mod pozitiv, și credibilitatea unui site web în fața motoarelor de căutare (Google, Bing etc.) este determinată de faptul că există link-uri de referință de pe alte site-uri.
Ce implică serviciul oferit de echipa noastră?
Ei bine, toate aspectele enumerate mai sus și multe altele, în pachete de dimensiuni diferite care să se potrivească tuturor nevoilor.
Cere acum un AUDIT GRATUIT pentru pagina ta!
Completeaza câmpurile de mai jos și un specialist SEO va lua legătura cu tine în cel mai scurt timp!